ترک اعتیادکلینیک تخصصی اعتیاد

کلینیک ترک اعتیاد بانوان در تهران

کلینیک ترک اعتیاد بانوان در تهران دارای چه خدماتی است؟ مصرف مواد مخدر اثرات شدیدی بر سلامتی افراد دارد. دسترسی به کلینیک ترک مواد مخدر برای این اختلال مصرف مواد برای سلامت و ایمنی فرد بسیار مهم است. امکانات درمانی می تواند مراقبت و منابع کافی را برای بیماران فراهم کند تا به آنها کمک کند که به هوشیاری برسند و بر زندگی خود کنترل داشته باشند.

وجود گزینه های درمانی در دسترس برای همه مسائل برای کمک به بهبودی افراد از اعتیاد ضروری است. بیمارستان دل آرام چندین درمان اختلال مصرف مواد از جمله درمان اعتیاد به کراک را ارائه می دهد.

با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد این بیمارستان و روش‌های درمانی متخصصین آن با شما صحبت کنیم

انواع درمان‌های موجود در کلینیک ترک اعتیاد بانوان در تهران

هر فرد باید برنامه های درمانی منحصر به فردی برای مدیریت اختلال مصرف مواد خود دریافت کند. هرکسی پیشینه و سبک زندگی متفاوتی دارد، بنابراین یافتن خدمات درمانی که بیشترین سود را برای آن ها داشته باشد می تواند به موثرتر شدن روند درمان کمک کند.

بیمارستان دل آرام خدمات و برنامه‌های درمانی بالینی مختلفی را برای مراقبت از بیمارانی دارد که با اعتیاد به کراک و حشیش و … دست و پنجه نرم می‌کنند، تدارک دیده است. خدمات درمانی می تواند به افراد کمک کند تا بفهمند چرا عادتی را در خود ایجاد کرده اند، راهبردهای مقابله ای سالم را آموزش ببینند و فضای امنی برای ابراز وجود برای آن ها ایجاد شود. کارکنان برای ارائه مراقبت های عالی در این بیمارستان وآموزش دیده اند.

در کلینیک ترک اعتیاد بانوان در تهران، چند سبک مختلف خدمات درمانی و برنامه هایی وجود دارد که برای اعتیاد به کراک و حشیش در دسترس هستند:

برنامه تروما درمانی
برنامه تروما درمانی

مشاهده افراد مبتلا به اختلال مصرف مواد که ناشی از سابقه تروما است، معمول است. افراد ممکن است خود درمانی با موادی مانند کراک یا کوکائین را انتخاب کنند تا احساسات یا عواطف شدید پیرامون تروما خود را بی حس کنند. شرکت در  برنامه تروما درمانی می تواند با مراقبت از تمام جنبه های سلامتی فرد، روند بهبودی کلی را موثرتر کند.

برنامه های تروما درمانی در کلینیک ترک اعتیاد ارزان برای کسانی که با اختلالات همزمان سروکار دارند نیز مفید است . زمانی که فرد درمان‌هایی را تجربه می‌کند که مصرف کراک، وضعیت سلامت روان و آسیب‌های اساسی را پوشش می‌دهد، می‌تواند در مسیر بهبودی و پیشرفت  به بیمار کمک کند.

  • برنامه رفتار درمانی دیالکتیکی

رفتار یک فرد می‌تواند بر اختلال مصرف مواد و نحوه مدیریت فرآیند بهبودی تأثیر بگذارد. برنامه  رفتار درمانی دیالکتیکی در مرکز ترک اعتیاد خصوصی در تهران می تواند به آنها کمک کند تا تکنیک هایی را برای درک و مدیریت رفتارهای خود در موقعیت های مختلف بیاموزند.

بیشتر بخوانید: هزینه بستری در بیمارستان روانپزشکی

  • هدف رفتاردرمانی دیالکتیکی چیست؟

در کلینیک ترک اعتیاد بانوان در تهران هر از هدف رفتاردرمانی دیالکتیکی، ایجاد حالت ذهنی باز و پذیرنده با تمرین ذهن آگاهی است. فرد راه هایی را برای کنترل احساسات شدید و تغییرات بزرگ زندگی که می تواند باعث ناراحتی او شود، یاد می گیرد. افراد می توانند با آگاهی از احساسات خود، کنترل رفتار و متعادل کردن نیازهای خود با نیازهای دیگران از این نوع درمان بهره مند شوند.

  • هوشیاری مبتنی بر ذهن آگاهی

یادگیری نحوه پذیرش شرایط فعلی و پیشرفت در شرایط سخت، اساس سرویس هوشیاری مبتنی بر ذهن آگاهی است . این یک سرویس مفید برای افرادی است که اعتیاد به کوکائین یا حشیش دارند و باید یاد بگیرند که چگونه محرک ها را کنترل کنند.

عواطف، احساسات و افکار همه چیزهایی هستند که در پاسخ به یک محرک اتفاق می‌افتند. محرک ها ممکن است زمانی رخ دهند که فرد در حال بهبودی است و یادآوری در مورد مصرف کراک دریافت می کند.

هوشیاری مبتنی بر ذهن آگاهی در کلینیک ترک اعتیاد بانوان در تهران می تواند به آنها کمک کند تا در لحظه واکنش متفاوتی نشان دهند.

  • برنامه درمان شناختی رفتاری

ریشه اختلال مصرف مواد برخی از بیماران می تواند ارزش ها یا افکار آنها باشد. برنامه‌ای که می‌تواند با هدف قرار دادن ارزش‌ها، تفکر و باورهای افراد از طریق بهبودی پیشرفت کند، برنامه درمان شناختی رفتاری است .

برنامه درمان شناختی رفتاری در بیمارستان برای ترک اعتیاد به بیماران کمک می کند تا نحوه تفکر خود را در مورد چیزهای خاص تغییر دهند و رفتارهای خود را بهبود بخشند.

این برنامه کوتاه‌مدت می‌تواند مهارت‌های مقابله‌ای مفیدی را برای هر موقعیتی که فرد ممکن است با آن مواجه شود و بر بهبودی او تأثیر بگذارد، ارائه دهد.

برنامه درمان شناختی رفتاری
برنامه درمان شناختی رفتاری

برنامه 12 مرحله ای در کلینیک ترک اعتیاد بانوان در تهران

شروع برنامه های درمانی جدید برای برخی بیماران گام بزرگی است. بهتر است بیماران بدانند که فرآیندهای درمان چگونه کار می کنند و چگونه می توانند در زندگی بیمار مفید باشند. یکی از برنامه هایی که می توانند در آن شرکت کنند تا به آن ها کمک کند، برنامه 12 مرحله ای است.

بیشتر بخوانید: بهترین بیمارستان اعصاب و روان 

مزایای برنامه 12 مرحله ای

این برنامه در مرکز ترک اعتیاد حشیش و کراک در تهران از طرق مختلف برای بیماران مفید است:

  • مشاوران در مورد مفهوم 12 مرحله و موفقیت برنامه به بیماران اطلاع می دهند.
  • این برنامه فضایی را برای صحبت در مورد تجربیات در جلسات فراهم می کند.
  • بیماران می توانند با شرکت در جلسات از پشتیبانی با کیفیت بهره مند شوند.
  • هر بیمار این فرصت را دارد که در جلسات سؤال بپرسد یا نگرانی خود را ابراز کند.
  • این جلسات اضطراب را کاهش می دهد.

بهترین کلینیک ترک اعتیاد بانوان در تهران

برای ترک اعتیاد به حشیش و کراک و مواد مخدر شما می‌توانید به بیمارستان دل آرام مراجعه کنید؛ چرا که متخصصین و پزشکان این مرکز به صورت تخصصی آموزش دیده اند تا به افراد بیمار جهت ترک اعتیاد خود کمک کنند. برای این کار می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
تماس فوری با ما