نوروفیدبک

نوروفیدبک در تهران

نوروفیدبک در تهران چگونه است؟ آیا به دنبال بهترین مرکز نوروفیدبک در تهران هستید؟ آیا می خواهید با مرکز نوروفیدبک در جنوب تهران آشنا شوید؟ آیا کسب اطلاع از هزینه نوروفیدبک در تهران برایتان مهم است؟ چنانچه هر یک از این موارد برای شما حائز اهمیت است، در مجموعه روانپزشکی دل آرام تا بخش پایانی همراه ما بمانید.

نوروفیدبک یکی از روش های نوین درمانی در زمینه روانپزشکی است که در آن از امواج الکتریکی مغز و دسترسی به آنها برای برطرف کردن و کاهش اختلالات روانی استفاده می شود.

نتایج حاصل از به کار بردن این روش موجب شده تا در مراکز روانپزشکی مختلفی از آن برای بیماران استفاده گردد. اما به کار بردن این روش در تمامی مراکز درمانی کیفیت یکسانی ندارد و به همین دلیل پیدا کردن بهترین مرکز نوروفیدبک در تهران می تواند برای هموطنان عزیز ما مهم باشد.

نوروفیدبک در تهران

نوروفیدبک در تهران مواقعی به کار برده می شود که بیماران از مشکلاتی مانند: استرس، اضطراب، اختلالات یادگیری، ترس، میگرن، بیش فعالی و … رنج ببرند. در چنین شرایطی اگر برای این دسته از بیماران انجام نوروفیدبک تجویز شود، این عزیزان موظف هستند که روش درمانی نوروفیدبک را انجام دهند تا به بهبودی برسند و یا وخامت حال آنها کاهش یابد.

در غیر این صورت امکان استفاده از این روش روانپزشکی وجود نخواهد داشت و حتما باید نسخه و تجویز پزشک وجود داشته باشد.

لازم به ذکر است که نوروفیدبک تا کنون نتایج بسیار ایده آل و مناسبی به همراه داشته است و تاثیرات بسیار خوبی بر روی وضعیت بیماران به وجود آورده است.

بهترین مرکز نوروفیدبک در تهران

مراجعه به بهترین مرکز نوروفیدبک در تهران اهمیت فوق العاده زیادی دارد که نباید از آن غافل شوید. زیرا این روش از حساسیت زیادی برخوردار است و حتما باید با نظارت بهترین روانپزشکان و متخصصان برای بیماران انجام شود. در غیر این صورت ممکن است که عوارض یا مشکلاتی ایجاد شوند و یا روند درمانی به خوبی طی نشود.

با این وجود توصیه می کنیم که برای دریافت این خدمات درمانی بسیار مهم از پیدا کردن مراکز درمانی مناسب و بیمارستان های حرفه ای غافل نشوید و عزیزان خود را به بهترین مراکز درمانی بسپارید.

نوروفیدبک-در-تهران
نوروفیدبک-در-تهران

مرکز نوروفیدبک در جنوب تهران

به جرات می توان گفت که بیمارستان روانپزشکی دل آرام بهترین مرکز نوروفیدبک در جنوب تهران است که خدمات خود را به شکل کاملا تخصصی و فوق تخصصی ارائه می دهد و از شرایط بسیار خوبی برخوردار است.

بیمارستان روانپزشکی دل آرام یک مجموعه بسیار کامل است که صفر تا صد روند درمان برای بیماران روانی و مغز و اعصاب را انجام می دهد بخش های متعددی دارد.

در بیمارستان دل آرام در جنوب تهران میتوانید به بستری کردن بیماران خود بپردازید و روش های درمانی مختلف برای انها در صورت نیاز دریافت کنید و زیر نظر بهترین متخصصین روانپزشک قرار بگیرید.

لازم به ذکر است که در دل آرام امکان استفاده از بیمه های تکمیلی برای شما فراهم شده است و می توانید از ابتدا تا انتهای درمان را در این مجموعه تخصصی بگذرانید.

مزایای نوروفیدبک در جنوب تهران

چنانچه نوروفیدبک را در جنوب تهران یعنی مجموعه دل ارام انجام دهید، از مزیت های زیر بهره مند می شوید:

  • بهره بردن از جدیدترین امکانات و تجهیزات
  • بهره بردن از تخصص و تجربه بهترین فوق تخصص های روانپزشکی
  • انجام مراحل درمانی در محیطی آرام و مناسب
  • پرداخت هزینه مناسب
  • سهولت در رفت و امد
  • دسترسی آسان به بیمارستان دل آرام از هر سوی تهران
  • بهره بردن از خدمات اینترنتی و آنلاین
  • و…

 

تعداد دفعات نیاز به نوروفیدبک

هر بیمار بر اساس شرایط جسمی، نوع بیماری و وضعیت کلی خود به تعداد دفعات مختلفی باید از نوروفیدبک استفاده کند و وضعیت آنها تعیین کننده تعداد جلسات این روش درمانی است.

اما به صورت کلی هر جلسه نوروفیدبک در حدود 30 الی 45 دقیقه طول می کشد که باید دو مرتبه در هفته برای بیماران مورد استفاده قرار گیرد. معمولا حداقل و حداکثر 30 الی 40 جلسه نوروفیدبک برای بیماران در شرایط مختلف مورد نیاز است که باید این جلسات بدون وقفه و به شکل مرتب و منظم انجام شوند تا روند درمان به خوبی پیش برود.

هزینه نوروفیدبک در تهران

کسب اطلاع از هزینه نوروفیدبک در تهران مسلما موضوع مهمی برای مردم عزیز تهران است. هزینه نوروفیدبک در تهران و در مراکز درمانی مختلف نه خیلی زیاد است و نه خیلی کم. اما امکان تعیین دقیق مبلغ وجود ندارد زیرا بر حسب شرایط متفاوتی، هزینه این روش نیز دست خوش تغییر می شود و قیمت آن افزایش یا کاهش می یابد.

به صورت کلی مهمترین مسائلی که در این زمینه موثر واقع می شوند و قادرند تا به قیمت نوروفیدبک در تهران بیفزایند و یا از آن بکاهند، از قبیل زیر هستند:

  • تعداد دفعات نیاز به نوروفیدبک برای هر بیمار
  • مرکز درمانی انتخاب شده در این جهت
  • خصوصی یا دولتی بودن مرکز درمانی روانپزشکی
  • بیمه تکمیلی و نوع آن
  • شهر و منطقه جغرافیایی
  • سال
  • و…

 

سخن پایانی

نوروفیدبک در تهران را میتوانید در مجموعه روانپزشکی دل آرام با بهترین شرایط انجام دهید و از نتیجه آن بهره مند شوید. چنانچه به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه نیاز دارید، از طریق تلفن های تماس با ما در ارتباط باشید؛ همچنین با بررسی بخش های دیگر وب سایت میتوانید از سایر خدمات درمانی و تشخیصی این مجموعه مانند: بیوفیدبک، کار درمانی، روان درمانی، تصویر برداری و … مطلع گردید.

به یاد داشته باشید که پیش از هر گونه اقدام در این زمینه، حتما جوانب مختلف را در نظر بگیرید و بررسی های دقیقی در رابطه با پزشک و مرکز درمانی انجام دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس فوری با ما