ترک اعتیاد

مرکز ترک اعتیاد حشیش و کراک در تهران

در مرکز ترک اعتیاد حشیش و کراک در تهران از چه راهکار درمانی استفاده می شود؟ تماشای اینکه عزیزان یا دوستان نزدیک مبتلا به هر نوع اعتیادی همچنان درگیر رفتارهای مخرب بالقوه هستند بسیار دشوار است. بسیاری از افراد در مورد اینکه آیا باید با عزیز خود روبرو شوند و چگونه در مورد این موضوع گفتگو کنند، مشکل دارند.

ما برای افرادی که به دنبال راهی ایمن، موثر و راحت برای ترک اعتیاد به حشیش و کراک هستند، یک تجربه درمانی در سطح جهانی ارائه می‌کنیم. ترکیب درمان مبتنی بر شواهد با مراقبت های دلسوزانه و امکانات لوکس، درمان دارویی حشیش را ارائه می دهیم.

ما تمام منابعی را که برای ایجاد پایه ای قوی برای بهبودی طولانی مدت نیاز دارید، فراهم می کنیم.

با بیمارستان دل آرام جهت درمان اعتیاد به حشیش تماس بگیرید تا در مورد فرآیند پذیرش بیشتر بدانید یا ادامه مطلب را بخوانید تا دریابید که چگونه توانبخشی ما برای ترک مواد مخدر، می تواند تعادل و تندرستی را در زندگی شما به ارمغان بیاورد.

عوارض مصرف حشیش و کراک

مصرف حشیش و کراک علاوه بر اینکه سبب وابستگی جسمی و روانی فرد به آن‌ها می‌شود، عوارض دیگری را به همراه دارد، از جمله

تشنج، اضطراب و توهم که با حالت جنون و هذیان به همراه است، همچنین باعث به تحلیل رفتن بافت مغز می‌شود، ضربان قلب و فشار خون را بالا می‌برد و سیستم ایمنی بدن را پایین می‌آورد و از بزرگترین عوارض آن عدم تعادل و بی توجهی به اطراف است.

راهکارهای درمانی مرکز ترک اعتیاد حشیش و کراک در تهران

هر مرکز درمانی برای ترک اعتیاد راهکار هایی را دارد، بعد از مصرف این مواد و اعتیاد خود اشخاص مصرف کننده از این روند زندگی و اعتیاد احساس خستگی می‌کند و تصمیم به ترک آن می‌گیرند، راهکار هایی که مرکز ترک اعتیاد حشیش و کراک در تهران ارائه می‌دهد شامل بستری کردن فرد، مشاوره دادن، تجویز دارو‌هایی برای ترک راحت تر است.

  • بستری

افراد در مرحله اول تصمیم به بستری شدن می‌گیرند که راحت تر بتوانند از پس این سختی برای ترک حشیش و کراک بر بیایند، برای بستری شدن با کلینیک ترک اعتیاد ارزان یا مرکز ترک اعتیاد خصوصی در تهران درمانی تماس می‌گیرند، روند درمان توضیح داده می‌شود و با روانشناس جلسه ای برگزار میکنند و مشاوره رایگان برای روند درمان بیمار ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: هزینه الکتروشوک چه قدر است؟

  • استفاده از دارو

برای راحت گذراندن روند درمان دارو هایی تحت نظر پزشک به بیمار داده می‌شود، روند درمانی افراد دو صورت دارو درمانی و روان درمانی که توسط پزشک با توجه به دوز مصرفی فرد تعیین می‌شود،و تشخیص داده میشود که کدام دوره برای درمان بیمار مناسب تر است.

  • علائم ترک اعتیاد حشیش و کراک

ترک حشیش و کراک علائمی دارد، در فرایند درمان ترک حشیش و کراک ممکن است علائمی همچون حس افسردگی، بی خوابی و بی قراری، ترس و اضطراب، تحریک پذیری را تجربه کنید.

این علائم به مرور تحت نظر روانپزشک در کلینیک ترک اعتیاد بانوان در تهران درمان خواهند شد.

راهکارهای درمانی مرکز ترک اعتیاد حشیش و کراک در تهران
راهکارهای درمانی مرکز ترک اعتیاد حشیش و کراک در تهران

برنامه غذایی مرکز ترک اعتیاد حشیش و کراک در تهران

مرکز ترک حشیش و کراک در تهران برنامه های غذایی را برای فرد بیمار در نظر می‌گیرد، که توجه به آن ها و مصرف آن مواد غذایی از بدن و مغز محافظت می‌کند.در اینجل برای شما مواد غذایی که برای بدن مفید هستند و سبب بهبود بخشیدن به روند ترک می‌شوند را توصیه کرده ایم.

  • استفاده از ویتامین c

مصرف ویتامین c با تقویت سیستم ایمنی بدن باعث کاهش استرس نیز می‌شود. ویتامین c اکسیدانی است که در مرکبات، فلفل دلمه، کیوی و توت فرنگی، پرتقال و اسفناج یافت می‌شود‌. مصرف این میوه ها و سبزیجات سبب می‌شود ویتامین c مورد نیاز بدن تامین شود.

  • منیزیم

یکی دیگر از ماده هایی که برای بهبود روند ترک حشیش و کراک باید مصرف شود ماده معدنی منیزیم است، منیزیم یک نوع ماده معدنی مورد نیاز بدن است که سبب تنظیم خلق و خو افراد می‌شود، این ماده معدنی اضطراب را کاهش می‌دهد و سلامت عمومی بدن را حفظ می‌کند.

غذاهایی که دارای منیزیم هستند عبارت اند از

  1. آجیل ها
  2. حبوبات
  3. غلات کامل
  4. سبزیجات
  5. لوبیا
  • فیبر

بعد خوردن غذا و برای هضم سالم بهتر است غذایی که سرشار از فیبر است را مصرف کنید، غذاهای فیبر دارن شامل میوه ها و سبزیجات و حبوبات می‌شود. این نوع مواد غذایی را در رژیم غذایی برای ترک باید جای دهید.

  • پروبیوتیک ها

مواد غذایی همچون ماست و کلم ترش داری پروبیوتیک هستند، پروبیوتیک ها نوعی باکتری مفید هستند، این نوع باکتری ها در سلامت روده تاثیر گذار هستند، و ممکن است روند افسردگی و اضطراب بعد از ترک حشیش و تریاک را بهبود ببخشند.

  • اسید های چرب امگا۳

ماهی های چرب از جمله سالمون، ساردین، و دانه چیا و دانه گردو و دانه کتان غذاهایی هستند که شامل اسید چرب و امگا ۳ هستند، مصرف این مواد سرشار از امگا ۳ باعث می‌شود کمتر احساس افسردگی در فرد بعد از ترک به‌جود بیاید، این نوع مواد برای سلامت مغز نیز موثر هستند.

بیشتر بخوانید: سایکوز ناشی از مواد و شیشه

بهترین پزشک مرکز ترک اعتیاد حشیش و کراک در تهران

با بررسی از نوع برنامه های بهترین پزشک مرکز ترک اعتیاد حشیش و کراک در تهران می‌توانید پزشک سازگار با برنامه های خود را جستجو کنید و آن را انتخاب کنید و تحت درمان آن باشید.

ترک اعتیاد حشیش و کراک در منزل

باور به این که می‌توان حشیش و کراک را در منزل ترک کرد باوری اشتباه است، مصرف این مواد هرچند که گیاهی است و از صمغ گیاه حشیش بدست می آید باز هم وابستگی شدید روانی و جسمی برای افراد ایجاد می‌کند.

و ترک کردن آن در منزل امکان پذیر نیست، درمان این وابستگی ها و ترک کردن این نوع مواد باید در کلینیک های پزشکی ترک اعتیاد یا کلینیک تخصصی اعتیاد یا در بیمارستان برای ترک اعتیاد صورت بگیرد که عوارض کمتری را تجربه کند، عوارض ترک کراک و حشیش شامل افسردگی و بی‌خوابی و بی قراری است، که بهتر است تحت نظر پزشک فرد درمان شود.

بهترین پزشک مرکز ترک اعتیاد حشیش و کراک در تهران
بهترین پزشک مرکز ترک اعتیاد حشیش و کراک در تهران

سخن پایانی

برای شما از عوارض و مشکلاتی که با مصرف کراک و حشیش به‌وجود می آید سخن گفته ایم. برای درمان اعتیاد بهتر است به مراکز ترک اعتیاد مراجعه شود و تحت مراقبت های پزشک انجام گیرد‌.‌

در روند ترک مواد غذایی که نام برده ایم شامل فیبرها و ویتامین هایی باید مصرف شود که عوارض بعد از ترک کمتر نمایان شود و سیستم ایمنی بدن حفظ گردد‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
تماس فوری با ما