دانستنی

بیمارستان روانپزشکی در تهران

خدمات بیمارستان روانپزشکی در تهران چیست؟ بهترین بیمارستان روانپزشکی در تهران کدام است؟ در چه مواقعی بیماران در بیمارستان روانپزشکی بستری می شوند؟ اگر به دنبال افزایش اطلاعات خود در این زمینه هستید، با ما در مجموعه دل آرام همراه باشید.

خدمات درمانی که انسان ها به آن نیاز دارند بسیار متفاوت هستند و به بخش های مختلف بدن مربوط می شوند. برای درمان هر مشکلی که در بدن انسان ایجاد می شود، باید به پزشک مربوط به همان بخش مراجعه کرد که در این میان مشکلات مربوط به اعصاب و روان بسیار پیچیده و حساس هستند و باید در جهت درمان انها به متخصصین روانشناسی مراجعه نمود.

خدمات روانشناسی و روانپزشکی در بیمارستان های گوناگونی در تهران ارائه داده می شوند که یکی از این بیمارستان ها مجموعه درمانی دل آرام است. انتخاب بیمارستان روانپزشکی در تهران از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود که نباید از اهمیت آن غافل شوید بلکه باید در بهترین مراکز مانند: مجموعه دل آرام برای دریافت این خدمات اقدام نمایید.

خدمات بیمارستان روانپزشکی در تهران

بیمارستان های روانپزشکی بر اساس وسعت و بزرگی، خدمات گوناگونی ارائه می دهند که یک مرکز درمانی کامل و مجهز باید خدمات درمانی زیر را برای بیماران انجام دهد:

نوروفیدبک

نوروفیدبک روشی است که به بررسی اختلالات روانشناسی می پردازد و فعالیت عصبی مغز را مورد بررسی قرار می دهد. در این روش افراد از طریق بازخورد دیداری و شنیداری میتوانند از فعالیت مغزی خود مطلع شوند و درصورت نیاز می توان برای درمان مشکلات و اختلالات آنها اقدام کرد.

بیوفیدبک

بیوفیدبک روشی است که در آن میتوان از وضعیت بدن بیمار مطلع شد و در این روش حسگرهایی به بدن متصل می شوند که از طریق آنها امواج مغزی، ضربان قلب، وضعیت تنفس، فعالیت عضله ها و …. مشخص می گردند.

با استفاده از این روش بیماری های روانی مختلف قابل بررسی و درمان هستند که از این جهت در بیمارستان روانپزشکی از آن استفاده می شود.

روان درمانی

روان درمانی یک روش غیر تهاجمی برای درمان مشکلات و اختلالات روانی است که در مراکز روانشناسی به کار برده می شود. این تکنیک در جلسات تراپی مورد استفاده قرار می گیرد و پزشک به کمک این روش تمامی طول زندگی فرد را مورد بررسی و کاوش قرار می دهد تا مسائلی که باعث بروز اختلالات روانی شده اند، مشخص گردند و با شناسایی آنها بتوان برای درمان بیمار اقدام نمود.

کاردرمانی

کاردرمانی تکنیکی است که در آن به بیماران جسمی کمک می شود تا مشکلات ایجاد شده در عضلات انها به دلیل بیماری های عصبی و روانی برطرف شود و بیمار بتواند با اتکا بر خود مسائل زندگی روزمره را انجام دهد و به دیگران برای انجام امور نیازی نداشته باشد.

از این روش درمانی برای بیمارانی که به سندرم داون مبتلا هستند و یا کسانی که دچار فلج مغزی و یا سکته مغزی شده اند، استفاده می گردد.

Rtms

Rtms روشی است که از آن تحت عنوان تحریک مغناطیسی مغز یاد می شود و به صورت غیر تهاجمی و بدون درد انجام می شود. در این روش حسگرهایی به پوست سر متصل می شوند که از طریق آنها عملکرد مغز مشخص می گردد.

Qeeg

نقشه مغزی یا qeeg به بررسی ناهنجاری های مغزی می پردازد و ابزار دقیقی است که از آن برای بررسی و درمان مشکلات مغزی استفاده می شود. اهمیت این روش به قدری است که بهترین بیمارستان های روانپزشکی در تهران باید از آن برخوردار باشند و آن را در صورت نیاز برای بیماران به کار ببرند.

Tdcs

این روش به صورت غیر تهاجمی انجام می شود و به گونه ای است که در آن امواج الکتریکی به صورت مستقیم به مغز منتقل می شوند و باعث تحریک شدن نورون های مغزی می گردند.

استفاده از این روش در بسیاری از مواقع در تحریک عملکرد مغز موثر واقع می گردد.

تصویربرداری

تصویربرداری یک روش تشخیصی است که در آن به کمک دستگاه های مخصوص تصاویری از مغز به دست می آید و بر اساس تصاویر به دست امده میتوان به وجود اختلالات و مشکلات مغزی پی برد و مطابق با آنها به درمان مشکلات و بیماری ها پرداخت.

 

بیمارستان روانپزشکی در تهران
بیمارستان روانپزشکی در تهران

بهترین بیمارستان روانپزشکی در تهران

در تهران بیمارستان های روانپزشکی بسیار زیادی وجود دارند که شناخت و مراجعه به بهترین آنها از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا اگر به این بیمارستان های روانپزشکی مراجعه شود، می توان از بهترین شرایط برخوردار شد.

به عنوان مثال: میتوان از بهترین خدمات درمانی و تجهیزات بهره مند گردید و یا از تمامی تکنیک های درمانی لازم استفاده کرد. علاوه بر آن در بهترین مراکز میتوان از تخصص و تجربه بهترین روانپزشکان برخوردار شد و نتیجه رضایت بخشی از روند درمان دریافت کرد.

در چه مواقعی بیماران در بیمارستان روانپزشکی بستری می شوند؟

در بسیاری از مواقع بیماران باید در بیمارستان های روانپزشکی بستری شوند که پزشک روانپزشک تعیین کننده نیاز به بستری شدن بیماران است. اغلب اوقات زمانی بیماران به بستری شدن نیازمند هستند که شرایط انها بسیار شدت گرفته باشد و بیماری در آنها پیشرفت نموده باشد.

در این مواقع که بیماران به مراقبت مداوم و دنباله دار نیاز داشته باشند، برای بستری شدن انها اقدام می شود تا مدام تحت مراقبت قرار داشته باشند و به بهبود وضعیت انها کمک شود.

سخن پایانی در مورد بیمارستان روانپزشکی در تهران

بیمارستان روانپزشکی در تهران برای کسانی که به این مراکز نیاز دارند اهمیت زیادی دارد و باید در انتخاب آن دقت کرد. بیمارستان روانپزشکی دل آرام از بهترین مراکزی است که میتوانید برای مراجعه به آن اقدام کنید و به واسطه آن خود یا عزیزانتان را تحت درمان قرار دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مجموعه دل آرام می توانید از طریق تلفن های تماس با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
تماس فوری با ما