دانستنی

بیمارستان اعصاب و روان در خزانه تهران

خزانه تهران کجا است؟ آیا بیمارستان اعصاب و روان در خزانه تهران وجود دارد؟ آیا بیمارستان روانپزشکی خزانه تهران شرایط مناسبی دارد؟ ویژگی های بیمارستان روانپزشکی در خزانه چیست؟

خزانه یکی از قدیمی ترین محله های جنوب شهر تهران است که تحت مدیریت شهرداری منطقه 16 اداره می شود؛ محله خزانه را میتوان از سمت شمال با بزرگراه بعث، از جنوب با بلوار ابریشم، از غرب با خیابان حسینی و در نهایت از سمت شرق با خیابان بسیار مهم فدائیان اسلام در ارتباط و همسایگی مد نظر قرار داد.

خزانه جمعیت بسیار زیادی از مردم شهر تهران را دربر گرفته است که مسلما همانند سایر بخش های تهران به دریافت خدمات درمانی در زمینه های مختلف از جمله روانپزشکی نیازمند است.

به همین دلیل مطلبی همچون بیمارستان اعصاب و روان در خزانه تهران می تواند به عنوان یک موضوع مهم مد نظر قرار داده شود که آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

آیا بیمارستان اعصاب و روان در خزانه تهران وجود دارد؟

در محله خزانه تهران مراکز درمانی از جمله درمانگاه، بیمارستان و کلینیک وجود دارد تا نیاز مردم ساکن این محدوده تامین شود؛ بیمارستان روانپزشکی در محله خزانه وجود ندارد اما در خیابان فدائیان اسلام که در مجاورت این محله قرار گرفته است و فاصله بسیار کمی با آن دارد، روانپزشکی دل آرام احداث شده است که ساکنین این منطقه در صورت نیاز به دریافت خدمات درمانی می توانند به بیمارستان دل آرام مراجعه نمایند.

آیا بیمارستان اعصاب و روان در خزانه تهران شرایط مناسبی دارد؟

بیمارستان دل آرام به عنوان یک مرکز درمانی خصوصی در رابطه با بیماری های روانی شرایط بسیار مناسبی را برای عزیزان فراهم کرده است که خدمات بسیار با کیفیت را توسط بهترین متخصصین روانپزشک به بیماران ارائه می دهد.

 

بیمارستان اعصاب و روان در خزانه تهران
بیمارستان اعصاب و روان در خزانه تهران

ویژگی های بیمارستان خصوصی اعصاب و روان تهران

بیمارستان خصوصی اعصاب و روان دل آرام به عنوان بهترین مرکز درمانی روانپزشکی در خزانه تهران شرایط بسیار خوبی دارد و بارزترین ویژگی های آن را میتوان به شرح زیر مد نظر قرار داد:

برخوردار بودن از تجهیزات و روش های درمانی جدید

روش های درمانی که در بیمارستان دل آرام ارائه داده می شوند، کاملا جدید و مطابق با علم روز دنیا هستند و در این مجموعه تمامی تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز برای درمان بیماری ها به صورت تهاجمی و یا کم تهاجمی موجود است که به کار بردن آنها در روند درمان بیماران بسیار موثر واقع می گردد.

بهره بردن از بهترین متخصصین روانپزشک

بیمارستان خصوصی اعصاب و روان تهران از بهترین متخصصین و مهارت آنها در علم روانپزشکی بهره می برد که با این وجود می توانید بیماران خود را با خیال آسوده به این بیمارستان ارجاع دهید و تحت درمان بگذارید.

امکان استفاده از بیمه درمانی

در بیمارستان تخصصی دل آرام از این امکان برخوردار هستید که بیمه درمانی را نیز به کار ببرید و در صورتی که بیمار شما به آن دسته از خدمات درمانی که با بیمه ارائه داده می شوند، نیاز داشته باشد، به راحتی میتوانید انواع بیمه درمانی را مورد استفاده قرار دهید تا هزینه های درمان کاهش یابد.

ارائه انواع خدمات درمانی مربوط به اعصاب و روان

خدمات درمانی که در بیمارستان اعصاب و روان در خزانه ارائه داده می شوند، متنوع هستند و تمامی بیماری های مربوط به روانپزشکی در این مرکز تحت درمان و بررسی قرار داده می شوند. درد حالی که مراکز درمانی کوچک تمامی این روش های درمانی را ارائه نمی دهند و به عنوان یک مرکز کامل و جامع شناخته نمی شوند.

امکان بستری شدن بیماران در صورت نیاز

بسیاری از بیمارانی که از مشکلات اعصاب و روان رنج می برند بر اساس شرایط ممکن است که به بستری شدن در بیمارستان روانپزشکی نیاز داشته باشند تا به خوبی تحت نظارت پزشک قرار بگیرند و شرایط خوبی به دست آورند که این موضوع نیز از سوی پزشک معالج تجویز می شود.

بیمارستان خصوصی دل آرام در اتاق های مناسب و با شرایط ایده آل امکان بستری شدن عزیزان شما را نیز فراهم کرده اند.

انواع خدمات درمانی بیمارستان اعصاب و روان در خزانه تهران

بیمارستان دل آرام به عنوان بیمارستان خصوصی اعصاب و روان تهران، خدمات درمانی از قبیل زیر را به بیماران ارائه می دهد:

  • رفتار درمانی
  • زوج درمانی
  • خانواده درمانی
  • بازی درمانی
  • موسیقی درمانی
  • آب درمانی
  • گفتار درمانی
  • کار درمانی
  • تصویربرداری
  • روان درمانی
  • نوروفیدبک
  • بیوفیدبک
  • Qeeg
  • Rtms
  • Tdcs
  • تصویربرداری
  • و…

هزینه خدمات درمانی بیمارستان روانپزشکی در خزانه تهران:

هزینه ای که برای دریافت خدمات درمانی بیمارستان روانپزشکی در خزانه تهران مورد نیاز است، به شرایط متفاوتی وابسته است و هر کسی بر حسب آنها باید مبلغ متفاوتی را بپردازید.

اصلی ترین موضوع موثر در هزینه، نوع بیماری و نوع روش درمانی است که هر کسی به آن نیازمند خواهد بود. پس از آن مرکز درمانی و دستمزد پزشک متخصص نیز اهمیت بسیار زیادی بر روی مبلغ و قیمت خواهند داشت.

علاوه بر موارد فوق، بیمه خدمات درمانی و نیاز بستری شدن بیمار نیز بر روی قیمت تاثیر می گذارد که باید به آن توجه داشت.

در وب سایت دل آرام به صورت کلی بخشی از تعرفه خدمات روانپزشکی ذکر شده است که البته این مبالغ دائما به روز رسانی می شوند. در صورتی که مایل باشید، میتوانید هزینه خدمات درمانی بیمارستان دل ارام را از طریق پانل سمت چپ سایت در قسمت راهنمای مراجعین و سپس هزینه خدمات مشاهده کنید.

سخن پایانی

مجموعه دل آرام که یک بیمارستان اعصاب و روان در خزانه تهران است، شرایطی را فراهم کرده است تا تمامی مردم ساکن تهران بتوانند از خدمات درمانی روانپزشکی بهره مند شوند.

با این وجود عزیزانی که در بخش ها و محله های دیگر تهران سکونت دارند در صورت تمایل میتوانند از خدمات این مجموعه استفاده کنند.

چنانچه به کسب اطلاعات بیشتر درمورد بیمارستان اعصاب و روان دل آرام نیاز دارید، از طریق وب سایت و یا تلفن های تماس با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
تماس فوری با ما