ترک اعتیاد

بهترین مرکز متادون درمانی در تهران

بهترین مرکز متادون درمانی در تهران از کجا پیدا کنیم؟ مراکز درمان مواد مخدر از تخصص پزشکان و درمانگران برای ایجاد یک برنامه درمانی شخصی برای هر بیمار استفاده می کنند. تقریباً در همه موارد، یک برنامه درمانی بستری به معتادان متادون متوسط ​​تا شدید بهترین شانس را برای بهبودی موفقیت‌آمیز می‌دهد.

هیچ وقت برای جستجوی کمکی که شایسته آن هستید دیر نیست، و از طریق تیم متخصص متشکل از کارکنان متعهد ما، همیشه در دسترس شما هستیم تا در مسیر بهبودی به شما کمک کنیم.

بنابراین توصیه می کنیم تا انتها این مطلب را خوانده و در صورت نیاز با ما در تماس باشید.

علائم ترک متادون

اگرچه ممکن است متادون برای کاهش علائم ترک در افرادی که به هروئین یا مسکن‌های تجویزی معتاد شده‌اند استفاده شود، استفاده از متادون ممکن است منجر به وابستگی و سندرم ترک مرتبط شود.

مانند سایر مواد مخدر، علائم ترک متادون عبارتند از:

  • بی قراری، بی قراری و اضطراب
  • افسردگی
  • بیخوابی
  • خمیازه
  • افزایش اشک یا آبریزش چشم
  • آبریزش بینی
  • تعریق
  • لرز، رعشه
  • درد عضلانی یا درد مفاصل
  • حالت تهوع یا استفراغ
  • گرفتگی شکم
  • اسهال

درمان اعتیاد به متادون در بهترین مرکز متادون درمانی در تهران

برنامه‌های بستری، که گاهی اوقات به آنها اقامتگاه نیز گفته می‌شود، به بیمار درمان پزشکی شبانه‌روزی، انواع برنامه‌های درمانی و آموزش مهارت‌های زندگی ارزشمند ارائه می‌دهند. اگرچه هر برنامه درمانی خاص بسیار متفاوت است، هزاران گزینه در دسترس است، به این معنی که برای هر بیمار یک تطابق خوب وجود دارد.

درمان سرپایی در بهترین مرکز متادون درمانی در تهران

درمان سرپایی نیز گزینه ای برای کسانی است که اعتیاد آنها به متادون توسط یک متخصص سوء مصرف مواد جزئی تشخیص داده شده است. درمان سرپایی در کلینیک تخصصی اعتیاد نیز به طور کلی برای کسانی که یک برنامه بستری را به پایان رسانده اند اما هنوز به هوش هستند توصیه می شود.

سطوح مختلفی از مراقبت‌های سرپایی در کلینیک ترک اعتیاد سرپایی تهران وجود دارد، از جمله:

  • برنامه‌های بستری جزئی (PHP)
  • برنامه‌های سرپایی فشرده (IOPs)
  • برنامه‌های استاندارد سرپایی (OPs)

 بنابراین مهم است که هر بیمار در تعیین سطح مناسب از کمک حرفه‌ای برخوردار شود.

درمان سرپایی در بهترین مرکز متادون درمانی در تهران
درمان سرپایی در بهترین مرکز متادون درمانی در تهران

غلبه بر اعتیاد به متادون

متادون، مانند هر مخدر دیگری، می تواند برای ترک بسیار چالش برانگیز باشد. اگرچه این دارو به اندازه هروئین اعتیاد آور نیست، ترک متادون می تواند منجر به علائم ترک شود که غلبه بر آنها به تنهایی دشوار است.

خوشبختانه در سرتاسر جهان مراکز بهبودی از جمله بهترین مرکز متادون درمانی در تهران، کلینیک ترک اعتیاد ارزان، مرکز ترک اعتیاد خصوصی در تهران وجود دارد که افراد می توانند برای ترک اعتیاد کمک بگیرند و یک بار برای همیشه بر اعتیاد غلبه کنند.

اگر شما یا شخصی که می‌شناسید به متادون یا هر ماده دیگری از جمله سایکوز ناشی از مواد و شیشه اعتیاد دارید، امروز با یک متخصص در بیمارستان دل آرام درمان تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری در مورد اینکه برای دریافت کمک به کجا مراجعه کنید.

 درمان سم زدایی در بهترین مرکز متادون درمانی در تهران

سم زدایی پزشکی می تواند در مراکز سم زدایی مستقل، بیمارستان ها، کلینیک ترک اعتیاد بانوان در تهران یا مراکز توانبخشی بستری به عنوان بخشی از یک برنامه بزرگتر برای درمان اعتیاد به مواد مخدر یا متادون انجام شود.

در طول سم زدایی پزشکی، افرادی که تحت ترک اعتیاد قرار می گیرند توسط متخصصان مراقبت های بهداشتی نظارت می شوند و در صورت لزوم ممکن است داروهایی برای رفع علائم خاص به آنها داده شود.

در حالی که سم‌زدایی پزشکی می‌تواند به فرد کمک کند ترک را با خیال راحت و آسوده کامل کند، به مسائل اساسی که در ایجاد سوءمصرف مواد اجباری و اعتیاد کمک کرده است، کمک چندانی نمی‌کند. به این دلایل، سم زدایی باید به طور ایده آل با درمان اعتیاد جامع همراه باشد که شامل رفتار درمانی، روان درمانی و اشکال مکمل درمان، مانند جلسات 12 مرحله ای است.

این ترکیبی از رویکردهای درمانی با هدف تغییر رفتارهای ناسازگار و کمک به  ایجاد سیستم‌های حمایت اجتماعی و روش‌های بهتر مقابله با استرس است.

پزشک ممکن است داروهای دیگری را در حین ترک یا علاوه بر کاهش متادون برای کمک به کاهش علائم در صورت بروز آنها تجویز کند. این داروها عبارتند از:

کلونیدین

می تواند به درمان علائمی مانند:

  • فشار خون بالا
  • حالت تهوع
  • گرفتگی عضلات
  • ضربان قلب سریع

کمک کند .

 داروهای مسکن بدون نسخه:

به عنوان مثال، تیلنول، آسپرین، یا ایبوپروفن

می توانند به:

  • مدیریت سردرد
  • درد عضلانی
  • استخوان درد

کمک کنند.

 بیسموت ساب سالیسیلات (پپتو بیسمول)

می تواند به اسهال کمک کند.

ترازودون

می‌تواند به افراد مبتلا به بی‌خوابی در هنگام ترک اعتیاد کمک کند تا به خواب بروند

اگر شما یا کسی که می شناسید علاقه مند به ترک متادون هستید، همین امروز به دنبال یک برنامه سم زدایی باشید یا متخصص و بیمارستان برای ترک اعتیاد را پیدا کنید که می تواند به شما در کاهش مصرف دارو کمک کند.

آیا می توانم از متادون در خانه سم زدایی کنم؟

در حالی که سم زدایی از متادون در خانه امکان پذیر است، ما به دلایل زیادی این کار را توصیه نمی کنیم. همانطور که قبلا ذکر شد، سم زدایی با متادون یک فرآیند ناراحت کننده است، که اغلب منجر به بروز علائم مختلفی می شود که بدن شما با این روش جدید زندگی سازگار می شود.

هنگامی که شما سعی می کنید مصرف متادون را ترک کنید یا مصرف آن را کاهش دهید، خطر واقعی علائم شدید ترک وجود دارد، بنابراین بسیار مهم است که سم زدایی متادون شما به طور موثر با کمک متخصصان آموزش دیده مدیریت شود

آیا می توانم از متادون در خانه سم زدایی کنم؟
آیا می توانم از متادون در خانه سم زدایی کنم؟

. این بدان معنی است که شما باید همیشه تحت نظارت باشید تا ایمنی و راحتی خود را تضمین کنید، و اگر سم زدایی شما در یک کلینیک سم زدایی اختصاصی انجام شود، فرآیند بسیار راحت تر و بسیار ایمن تر از زمانی است که بخواهید در خانه سم زدایی کنید.

مراجعه به بهترین مرکز متادون درمانی در تهران

اگر شما یا یکی از عزیزانتان با اعتیاد به متادون دست و پنجه نرم می‌کنید، می‌خواهیم به شما اطمینان دهیم که در بهترین مرکز متادون درمانی در تهران ( بیمارستان دل آرام) می توانیم همراه شما باشیم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
تماس فوری با ما