دانستنی

بهترین بیمارستان روانپزشکی

بهترین بیمارستان روانپزشکی کجاست؟ چه کسانی به خدمات بیمارستان روانپزشکی نیاز دارند؟ هزینه خدمات بهترین بیمارستان روانپزشکی چه قدر است؟ اگر به دنبال یک مرکز درمانی روانپزشکی هستید و قصد دریافت این خدمات پزشکی را دارید، کمی از وقت خود را به مطالعه این مطلب اختصاص دهید.

یکی از مهم ترین بخش های بدن انسان که به عنوان پیچیده ترین و حساس ترین بخش بدن نیز شناخته می شود، مغز است که این عضو نیز با بیماری ها و مشکلاتی رو به رو است که بر اساس آنها به درمان نیاز خواهد داشت.

علاوه بر بیماری های مغزی، مشکلات و بیماری های روحی و روانی که به اعصاب مربوط می شوند نیز از حساسیت زیادی برخوردار هستند و افراد زیادی از بیماری های موجود در این زمینه رنج می برند و به درمان نیاز پیدا می کنند.

با این وجود پیدا کردن بهترین بیمارستان روانپزشکی در تهران میتواند برای مردم ما مساله مهمی باشد که به بررسی این مساله می پردازیم.

انواع بیمارستان روانپزشکی

بیمارستان های روانپزشکی از نظر نحوه مدیریت به دو دسته تقسیم می شوند که از قبیل زیر هستند:

بیمارستان های دولتی

این نوع بیمارستان ها، توسط دولت مدیریت می شوند و تعرفه های انها به شکل دولتی محاسبه می گردد.

بیمارستان های خصوصی

بیمارستان های خصوصی توسط اشخاص حقیقی اداره می شوند و دولت در مدیریت آنها نقشی ندارد. لازم به توضیح است که تعرفه این بیمارستان ها  به صورت آزاد محاسبه می گردد.

 

بهترین بیمارستان روانپزشکی
بهترین بیمارستان روانپزشکی

بهترین بیمارستان روانپزشکی کجاست؟

تهران به عنوان کلان شهر و پایتخت ایران از بیمارستان های زیادی برخوردار است که بیمارستان های اعصاب و روان و یا روانپزشکی نیز در آن به میزان کافی وجود دارند. اما همه این مراکز درمانی کیفیت ارائه خدمات یکسانی ندارند بلکه شرایط خدمات رسانی انها با هم متفاوت است و این مساله باعث می شود تا پیدا کردن بهترین بیمارستان روانپزشکی مورد توجه قرار بگیرد.

یکی از بهترین مراکز درمانی روانپزشکی در تهران، مجموعه دل آرام است که یک مرکز کاملا تخصصی است و بهترین شرایط را برای ارائه خدمات فراهم کرده است. بیمارستان دل آرام در خیابان فدائیان اسلام جنوب واقع شده است  که آدرس کامل آن در سایت درج گردیده است.

آیا رفت و امد به بیمارستان روانپزشکی دل آرام سخت است؟

با توجه به اینکه بهترین بیمارستان روانپزشکی در تهران یعنی مجموعه دل آرام در خیابان فدائیان اسلام واقع شده است، شاید فکر کنید که رفت و آمد به آن دشوار است. اما در این زمینه باید بگوییم که با وجود فعال سازی سیستم های حمل و نقل عمومی در تهران یعنی مترو و brt رفت و امد به این بیمارستان حتی کسانی که وسیله نقلیه شخصی ندارند نیز کار سختی نخواهد بود زیرا به کمک این سیستم های حمل و نقل عمومی بدون وجود مشکل ترافیک به راحتی و در کمترین زمان ممکن میتوان به این بیمارستان رفت و آمد داشت.

به عبارت دیگر مترو و brt در تهران شرایطی را فراهم کرده اند که حتی افرادی که وسیله نقلیه شخصی دارند نیز برای رفت و آمد به این بیمارستان از این وسایل نقلیه عمومی استفاده می کنند تا با معضل ترافیک مواجه نباشند.

پس در این رابطه نیازی نیست که نگران شرایط رفت و امد به بیمارستان دل آرام باشید.

چرا بیمارستان روانپزشکی دل آرام؟

بیمارستان روانپزشکی دل آرام بیش از 20 سال است که در تهران تاسیس شده است و یک مجموعه تخصصی است که به شکل اختصاصی خدمات مربوط به اعصاب و روان را ارائه می دهد و به جز خدمات درمانی مربوط به اعصاب و روان، سایر خدمات پزشکی را ارائه نمی دهد که این مساله نشان دهنده کیفیت ارائه خدمات روانپزشکی این مرکز خواهد بود.

بیمارستان روانپزشکی دل آرام از تجربه و تخصص بهترین متخصصین اعصاب و روانپزشک بهره می برد و خدمات درمانی متفاوتی در این زمینه ارائه می کند که برخی از انها از عبارتند از:

  • کار درمانی
  • روان درمانی
  • تصویربرداری
  • نوروفیدبک
  • بیوفیدبک
  • Tdcs
  • Qeeg
  • Rtms
  • و…

لازم به توضیح است که در این بیمارستان امکان بستری کردن بیمارانی که به مراقبت های طولانی مدت و موثر تر نیاز دارند نیز وجود خواهد داشت.

چه کسانی به خدمات بیمارستان روانپزشکی نیاز دارند؟

خدمات مربوط به بیمارستان روان پزشکی برای کسانی مورد نیاز خواهد بود که از بیماری های مختلف مربوط به مغز، اعصاب، روان و یا مشکلات روحی و جسمی مربوط به این اندام رنج می برند، لازم است. برخی از بیمارانی که میتوانند از خدمات درمانی این مراکز بهره مند گردند، از قبیل زیر هستند:

  • بیمارانی که سکته مغزی برای انها رخ داده است
  • کسانی که به فلج مغزی و یا جسمی مبتلا شده باشند
  • بیماران سندروم داون
  • بیماران مبتلا به اوتیسم
  • بیماران مبتلا به افسردگی های حاد و مضمن
  • کسانی که به عنوان بیماران دو قطبی شناخته می شوند
  • بیماران و کهن سالان مبتلا به آلزایمر
  • و…

هزینه خدمات درمانی بهترین بیمارستان روانپزشکی

بیمارستان های روانپزشکی در انواع مختلف از هزینه های متفاوتی برخوردار خواهند بود که به همین دلیل امکان تعیین هزینه آنها برای بیماران به صورت منحصر به فرد وجود ندارد؛ زیرا بیماران برای کسب اطلاع از هزینه دقیق مخصوص به خود یا عزیزانشان باید حتما به صورت شخصی به بیمارستان مراجعه کنند تا هزینه برای انها مشخص شود.

اما با این وجود در وب سایت بیمارستان پارسا میتوانید لیستی از تعرفه های خدمات درمانی مختلف این مجموعه را مشاهده کنید.

به این منظور لازم است تا در پانل سمت چپ در قسمت راهنمای مراجعین، به بخش هزینه خدمات وارد شوید.

بخش پایانی

با توجه به بررسی های انجام شده در این خصوص که بهترین بیمارستان روانپزشکی کجاست؟، حال که از شرایط بیمارستان دل آرام مطلع گردیدید، اگر قصد دریافت خدمات درمانی روانپزشکی را دارید، از طریق تلفن های تماس با ما در ارتباط باشید و یا از قابلیت های وب سایت رسمی این مجموعه استفاده کنید.

لازم به توضیح است که بیمارانی که تحت پوشش بیمه های درمانی هستند، امکان استفاده از آن را در خصوص کاهش هزینه های درمانی در این بیمارستان خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
تماس فوری با ما