دانستنی

بهترین بیمارستان اعصاب و روان

آیا می خواهید که با بهترین بیمارستان اعصاب و روان تهران آشنا شوید؟ آیا انواع بیمارستان اعصاب و روان را می شناسید؟ آیا از خدمات درمانی بهترین بهترین بیمارستان اعصاب و روان تهران مطلع هستید؟ با ما تا بخش پایانی این مطلب همراه باشید تا به بررسی این مسائل بپردازیم.

انتخاب یک بیمارستان مناسب برای برطرف کردن مشکلات اعصاب و روان و تحت درمان قرار گرفتن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که نباید از آنها غافل شوید. بیمارستان هایی که در این زمینه فعالیت دارند به گونه ای هستند که فقط به رسیدگی کردن به مشکلات اعصاب و روان اختصاص دارند و دیگر شاخه های درمانی که مربوط به سایر اعضای بدن است در انها ارائه داده نمی شوند؛ بلکه این مراکز به صورت تخصصی در زمینه انواع بیماری های اعصاب و روان فعالیت دارند.

بهترین بیمارستان اعصاب و روان تهران

یکی از بهترین بیمارستان های اعصاب و روان در تهران که می توانید برای دریافت خدمات درمانی از آن بهره مند شوید، بیمارستان دل آرام است که در خیابان فدائیان اسلام جنوب قرار گرفته است و شرایط بسیار ایده آلی را برای شما عزیزان فراهم کرده است.

بیمارستان دل آرام در واقع یک مرکز روانپزشکی است که از سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرده است و تمامی مشکلات و بیماری هایی که مربوط به این بخش از بدن انسان می شوند را شامل تحت پوشش قرار می دهد.

خدمات درمانی بهترین بیمارستان اعصاب و روان تهران

بیمارستانی که به عنوان بهترین بیمارستان اعصاب و روان تهران شناخته می شود، مسلما باید تمامی انواع خدمات درمانی در این حوزه را ارائه دهد و از امکانات کافی برای رسیدگی به مشکلات برخوردار باشد که مجموعه دل آرام از این شرایط برخوردار است و خدمات درمانی که توسط آن به بیماران ارائه داده می شوند از قبیل زیر هستند:

  • روان درمانی
  • کار درمانی
  • درمان های دارویی یا دارو درمانی
  • درمان های تهاجمی
  • آب درمانی
  • هنر درمانی
  • موسیقی درمانی
  • برگزاری جلسات تراپی
  • بیوفیدبک
  • نوروفیدبک
  • تصویربرداری
  • TDCS
  • RTMS
  • QEEG
  • و…

 

بهترین بیمارستان اعصاب و روان
بهترین بیمارستان اعصاب و روان

اهمیت استفاده از خدمات بهترین بیمارستان اعصاب و روان

بهره بردن از بهترین بیمارستان اعصاب و روان تهران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؛ زیرا بیماری های اعصاب و روان از حساسیت و پیچیدگی بالایی برخوردار هستند که اگر مرکز درمانی از امکانات و شرایط مناسب برخوردار نباشد و با پزشکان خبره و کار بلد همکاری نکند، احتمال افزایش آسیب های وارد شده به بیمار وجود خواهد داشت.

بنابراین با توجه به حساسیت این بیماری ها و میزان تاثیر گذاری روند درمان آنها در زندگی انسان باید حتما بهترین مراکز درمانی را در این راستا انتخاب کرد و از خدمات آن بهره مند شد تا روند درمان به خوبی طی شود و بیمار شرایط مناسب تری پیدا کند.

انواع بیمارستان اعصاب و روان

بیمارستان اعصاب و روان به 2 دسته مختلف تقسیم می شود که این دو گروه از قبیل زیر هستند:

بیمارستان دولتی

بیمارستان های دولتی اعصاب و روان به گونه ای هستند که تحت مدیریت دولت فعالیت می کنند و از تعرفه های دولتی برخوردار هستند که با این وجود هزینه های درمان در آنها کمتر است.

بیمارستان خصوصی

بیمارستان های خصوصی که در این حوزه فعال هستند نیز به گونه ای خواهند بود که اشخاص حقیقی مدیریت آنها را به عهده دارند و دولت در آنها دخل و تصرفی نخواهد داشت. این بیمارستان ها تعرفه های آزاد برای درمان دارند و به همین دلیل مراحل درمان مشکلات و بیماری های اعصاب و روان در انها هزینه بر تر است اما در عوض کیفیت ارائه خدمات، سرویس ها و تجهیزات مورد استفاده در انها بسیار مناسب تر است.

به عنوان مثال: بیمارستان دل آرام یک بیمارستان اعصاب و روان خصوصی در تهران است و بهترین شرایط را فراهم کرده است.

بیمه درمانی و بیمارستان اعصاب و روان

شاید برای شما این مساله مورد سوال باشد که بیمه درمانی برای دریافت خدمات بیمارستان های اعصاب و روان قابل استفاده است و یا خیر. در این خصوص باید بگوییم که بر اساس نوع بیمه ای که از آن استفاده می کنید امکان دریافت خدمات درمانی این بیمارستان ها با صرف هزینه کمتر و به واسطه بیمه را خواهید داشت؛ زیرا برخی از انواع بیمه های رایج در کشور این خدمات درمانی را پوشش می دهند و برخی دیگر فاقد ارائه خدمات درمانی در این زمینه هستند.

بنابراین باید حتما به نوع بیمه خود توجه داشته باشید تا دریابید که امکان انجام این کار وجود دارد و یا خیر. در این زمینه میتوانید از شرکت بیمه ای که تحت پوشش آن هستید نیز راهنمایی بگیرید.

بیمه درمانی و بیمارستان اعصاب و روان دولتی و خصوصی

بیمه های درمانی در برخی از انواع معتبر و مناسب آن در هر دو نوع بیمارستان های خصوصی و دولتی قابل استفاده هستند اما به کار بردن آنها در انواع خصوصی بیمارستان ها باعث کاهش کمتر هزینه های درمانی در مقایسه با استفاده از آنها در بیمارستان های دولتی می شوند.

به عبارت دیگر استفاده از بیمه های درمانی قابل استفاده برای خدمات درمانی اعصاب و روان باعث در بیمارستان های دولتی باعث می شود که میزان بیشتری از هزینه ها کاسته شوند.

سخن پایانی

بهترین بیمارستان اعصاب و روان تهران یعنی مجموعه روانپزشکی دل آرام را به شما عزیزان معرفی کردیم. در صورتی که به دریافت این نوع خدمات درمانی نیاز دارید، بیمارستان دل آرام آماده ارائه این نوع خدمات به شما عزیزان است.

لازم به توضیح است که در مجموعه دل آرام میتوانید از بیمه درمانی نیز استفاده کنید و هزینه های خود را کاهش دهید. چنانچه به راهنمایی بیشتری نیاز خواهید داشت، با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
تماس فوری با ما