ترک اعتیاد

مرکز ترک اعتیاد شیشه و هروئین در تهران

قوانین بستری در مرکز ترک اعتیاد شیشه و هروئین در تهران چیست؟ اگر آماده توقف مصرف مواد هستید، یکی از رایج ترین سوالات این است که چگونه اثر مواد مخدر را از سیستم خود خارج کنید. بدون شک، موثرترین روش برای رهایی بدن از مصرف مواد مخدر، کمک گرفتن از متخصصان باتجربه ترک اعتیاد است.

توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید و در صورتی که قصد دارید در مرکز ترک اعتیاد خصوصی در تهران بستری شوید، می توانید با شماره های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

مدت ماندگاری شیشه و هروئین در بدن

هنگامی که بدن شمادر حال سم زدایی از هروئین است، ممکن است نگران این باشید که این ماده تا چه مدت در سیستم شما باقی می ماند. عوامل متعددی تعیین می کنند که هروئین چه مدت در سیستم شما باقی می ماند، از جمله:

  • وزن بدن
  • طول و شدت اعتیاد شما
  • مشکلات کبدی
  • تداخلات با سایر داروها

قوانین موجود در مرکز ترک اعتیاد شیشه و هروئین در تهران

برنامه های درمانی بستری در بیمارستان از ساختار خاصی پیروی می کنند تا به کاهش استرس و محدود کردن تصمیمات برای بیماران کمک کنند. در طول درمان بستری، هر روز زمان مشخصی برای بیدار شدن و خوابیدن خواهید داشت. هنگامی که بیدار شدید و صبحانه خوردید، شروع به شرکت در درمان ها و فعالیت های مختلف می کنید تا به شما در غلبه بر اعتیاد کمک کند.

برنامه صبحگاهی در مرکز ترک اعتیاد شیشه و هروئین در تهران

صبح ها، احتمالاً در گروه درمانی به رهبری یک مشاور شرکت خواهید کرد تا به شما کمک کند بفهمید اعتیاد شما چگونه شروع شده است و چگونه می توانید تغییرات مثبتی در رفتار خود ایجاد کنید و از عود مجدد آن جلوگیری کنید.

برنامه عصرگاهی در مرکز ترک اعتیاد شیشه و هروئین در تهران

بعد از ناهار، ممکن است در درمان گروهی و فردی بیشتر شرکت کنید که از فردی به فرد دیگر متفاوت است. ممکن است در طول درمان فردی به طور همزمان برای اعتیاد و سلامت روان درمان شوید یا ممکن است آسیب های خود را با یک مشاور در میان بگذارید.

ممکن است تا پایان روز چند ساعت وقت آزاد داشته باشید تا در فعالیت های تفریحی مانند:

  • یوگا
  • پیاده روی
  • مدیتیشن
  • و …….

بیشتر بخوانید: هزینه الکتروشوک چه قدر است؟

برنامه عصرگاهی در مرکز ترک اعتیاد شیشه و هروئین در تهران
برنامه عصرگاهی در مرکز ترک اعتیاد شیشه و هروئین در تهران

برنامه شبانگاهی در مرکز ترک اعتیاد شیشه و هروئین در تهران

. بعد از شام، ممکن است یک جلسه درمانی فردی یا گروهی دیگر وجود داشته باشد تا به شما کمک کند تا همه چیزهایی را که در طول روز آموخته‌اید پردازش کنید و اگر در مورد چیزی مطمئن نیستید سؤال بپرسید.

فواید درمان مرکز ترک اعتیاد شیشه و هروئین در تهران

در حالی که اعتیاد یک بیماری مادام العمر است که برای حفظ هوشیاری مستلزم اهتمام مداوم است، جستجوی درمان رسمی و ترک مواد مخدر فوایدی دارد که می تواند به شما در انجام این فرآیند کمک کند. این مزایا می تواند به بیماران کمک کند تا در بهبودی خود اطمینان داشته باشند و برای ادامه درمان بیشتر انگیزه داشته باشند.

با برنامه درمانی مناسب در مرکز ترک اعتیاد شیشه و هروئین در تهران، و وقف مداوم برای بهبود سلامت کلی شما، مزایای درمان اعتیاد به هروئین می تواند شما را برای مادام العمر دنبال کند. برخی از این نکات مثبت عبارتند از:

  • دسترسی به پشتیبانی

یک برنامه رسمی درمان اعتیاد به شما امکان می دهد از لحظه شروع سم زدایی تا پس از خروج از مرکز ترک اعتیاد حشیش و کراک در تهران، به پشتیبانی مداوم دسترسی داشته باشید. حمایت بخشی ضروری از روند درمان اعتیاد است.

پرسنل پزشکی و شبکه پشتیبانی شما می توانند به شما در رفع علائم ترک و جلوگیری از عود کمک کنند. اگر درمان رسمی را به پایان رسانده اید، می توانید با یکی از اعضای گروه های پشتیبانی خود تماس بگیرید تا در صورت مواجهه با یکی از محرک های خود به شما کمک کنند.

  • تغییرات رفتاری مثبت

افرادی که از هروئین استفاده می‌کنند معمولاً رفتارهای خطرناکی انجام می‌دهند، مانند استفاده از سوزن مشترک با فردی که ممکن است HIV یا بیماری دیگری از طریق خون داشته باشد.

مصرف هروئین همچنین می تواند باعث بی توجهی افراد به بهداشت و سلامت جسمانی شود و باعث بروز مشکلات مختلفی شود.

وقتی فردی به دنبال درمان هروئینی می‌رود، شرکت در بسیاری از این رفتارها را متوقف می‌کند و یاد می‌گیرد که چگونه از خود مراقبت کند. هنگامی که آنها در حال درمان هستند، می توانند انتخاب های سالمی داشته باشند و خطر مصرف بیش از حد کشنده را کاهش دهند.

  • بهبود سلامت جسمی و روانی

هروئین اثرات نامطلوب مختلفی بر سلامت جسمی و روانی فرد دارد، مانند آسیب اعضای بدن، بیماری و بدتر شدن علائم سلامت روان. هنگامی که فردی مصرف هروئین را در کلینیک ترک اعتیاد سرپایی تهران یا کلینیک ترک اعتیاد ارزان ترک می کند، بسیاری از این شرایط بهبود می یابند و می توانند برای کمک به کاهش علائم پایدار، تحت درمان قرار گیرند.

احساس سلامتی می‌تواند ولع مصرف مواد مخدر را نیز کاهش دهد، زیرا بسیاری از مردم به مصرف هروئین برای تسکین شرایط جسمی یا روحی ناخوشایند ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: هزینه نوروفیدبک

  • درمان بیماری‌های زمینه‌ای

بسیاری از افرادی که با اعتیاد به هروئین دست و پنجه نرم می‌کنند، یک اختلال روانی زمینه‌ای دارند که به سوء مصرف مواد کمک می‌کند. هنگامی که به دنبال درمان از متخصصان اعتیاد در بیمارستان برای ترک اعتیاد هستید، آنها هر دو بیماری را به طور همزمان درمان می کنند تا به شما کمک کنند تا ریشه مصرف مواد خود را پیدا کنید.

درمان بیماری‌های روانی اغلب میل افراد به هروئین را کاهش می‌دهد، زیرا دیگر نیازی به دارو برای خوددرمانی ندارند.

درمان بیماری‌های زمینه‌ای
درمان بیماری‌های زمینه‌ای
  • بهبود روابط کاری و خانوادگی

اعتیاد به هروئین می تواند تنش زیادی در محل کار و خانواده ایجاد کند. جستجوی درمان می تواند به شما در بهبود این روابط کمک کند؛ زیرا اعتیاد شما دیگر شما را از کارآمد بودن در محل کار یا گذراندن زمان با کیفیت با عزیزانتان باز نمی دارد.

 هنگامی که این روابط بهبود می یابند، افراد اغلب در طول دوره بهبودی احساس حمایت بیشتری می کنند و استرس کمتری را تجربه می کنند که می تواند باعث عود شود.

  • اهداف جدید و عادات سالم

بخشی از درمان شما بر ایجاد مکانیسم ها و اهداف مقابله ای سالم متمرکز است تا به شما کمک کند تا در طول درمان و پس از درمان، بهزیستی خود را بهبود بخشید.

این اهداف به شما این امکان را می‌دهند که علاوه بر مصرف مواد در گذشته، روی چیز دیگری نیز تمرکز کنید و مهارت‌هایی را که برای مدیریت محرک‌ها یا موقعیت‌های چالش برانگیز نیاز دارید، به شما می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
تماس فوری با ما